Jak samodzielnie reklamować firmę?

Jak samodzielnie reklamować firmę?

Reklama firmy pozwala na zaprezentowanie nowej firmy czy też budowanie świadomości marki firmowej wśród klientów. Reklama może być zlecona wyspecjalizowanym firmom, które mogą zrealizować zarówno jednorazowe kampanie reklamowe jak też mogą realizować stałe...

Reklama firmy pozwala na zaprezentowanie nowej firmy czy też budowanie świadomości marki firmowej wśród klientów. Reklama może być zlecona wyspecjalizowanym firmom, które mogą zrealizować zarówno jednorazowe kampanie reklamowe jak też mogą realizować stałe działania reklamowe w ramach ustalonego budżetu. Jednak reklamowanie firmy może być również realizowane bezpośrednio przez właściciela.

Reklamowanie firmy można obecnie podzielić na tradycyjne oraz internetowe formy reklamy. Reklama stacjonarna może być samodzielnie realizowana przez przedsiębiorcę choćby poprzez umieszczenie różnych form reklamy na budynku, w którym znajduje się firma. Gdy budynek należy do właściciela firmy wówczas taka reklama nie będzie generowała dodatkowych kosztów. Można również skorzystać z umieszczanych przed wejściem do firm informacji reklamowych umieszczanych na stojakach reklamowych. Jest to często spotykany sposób reklamowania się przez firmy realizujące sprzedaż produktów czy działających w branży gastronomicznej. Pozwala to na przedstawienie choćby informacji o promocjach dostępnych w firmie. Stojaki reklamowe pozwalają również przedstawić ogólne informacje o cenniku w firmie.

Reklama prasowa

Tanim sposobem reklamowania firmy jest reklama za pośrednictwem prasy. Można wykorzystać dział ogłoszeń w gazetach lokalnych. Takie ogłoszenia nie są najczęściej nadmiernie kosztowne a także bardzo łatwo można je przygotować. Ogłoszenia nie wymagają jakiejś szczególnej wiedzy dotyczącej sposobów tworzenia reklamy. Jest to szczególnie korzystna forma reklamowania firmy w przypadku usług powszechnych, z których korzysta bardzo duża liczba osób, jak między innymi oferowane przez gabinety medyczne. Innym rozwiązaniem jest decydowanie się na wykorzystanie miejsca reklamowego w gazecie. Jest to droższy sposób od ogłoszeń, ale pozwalający na zapewnienie wyróżnienia się i dotarcia w przypadku poczytnych gazet lokalnych do znacznego grona potencjalnych klientów. Wybierać można różną wielkość reklamy w poszczególnych gazetach a także różne miejsca w gazecie, gdzie reklama się znajdzie. Pierwsze strony gazet, które są przeglądane przez większość czytelników gazety są najdroższe, ale pozwalają najłatwiej dotrzeć z reklamą do odbiorców.

Reklama internetowa

Coraz ważniejszym sposobem kontaktowania się z klientami jest Internet. Warto stworzyć konta na portalach społecznościowych, które związane są z działalnością firmy. Pozwala to na przedstawienie informacji o firmie za pośrednictwem takich stron. Najbardziej popularne portale pozwalają na dotarcie do bardzo dużego grona odbiorców. Można zarówno wykorzystać możliwość reklamowania się za pośrednictwem portalu społecznościowego jak też wysyłanie informacji o nowej, własnej firmie do znajomych. Przygotowanie reklamy za pośrednictwem największych portali społecznościowych nie stanowi większego problemu, gdyż można korzystać z wielu wskazówek upraszczających przeprowadzenie całego procesu przygotowania reklamy. W Internecie można również korzystać z portali z ogłoszeniami firmowymi w tym portali tematycznych związanych z poszczególnymi branżami.

Pożyczkodawcą jest Aasa Polska S.A., ul. Hrubieszowska 2, 01-209 Warszawa. NIP: 5252528111, Regon 146017266 zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy w Warszawie XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000411939 Kapitał zakładowy 42 000 000 zł (wpłacony w całości).

Podmiotem właściwym do pozasądowego rozstrzygania sporu wynikającego z umowy zawartej pomiędzy konsumentem a Aasa Polska S.A. jest Rzecznik Finansowy. Kontakt do Rzecznika Finansowego oraz szczegółowe informacje dotyczące postępowania dostępne są na stronie internetowej www.rf.gov.pl.

W celu rozstrzygnięcia sporu pomiędzy Aasa Polska S.A., a konsumentem, istnieje także możliwość skorzystania z platformy internetowej ODR, dostępnej tutaj. Platforma ODR ułatwia niezależne, bezstronne, przejrzyste, skuteczne, szybkie i sprawiedliwe pozasądowe rozstrzyganie przez internet sporów między konsumentami i przedsiębiorcami.